Sander Gruppen oplever høj efterspørgsel på design og udvikling af præsentationsløsninger, der kan understøtte virksomhedernes ønske om, at sammensmelte den fysiske og digitale handel… og med god grund!
En af de tendenser vi især bider mærke i, er visionen om at fjerne skellet mellem den online og den fysiske platform, ved at implementere nogle af de services der tilbydes online, til de fysiske butikker og omvendt.
Denne tendens omtales omnichannel.
https://www.omnichannelinstitute.com/hvad-er-omnichannel-marketing
Omnichannel strategier skal sikre, at forbrugerens købsoplevelse bliver mere sammenhængende og ukompliceret, uafhængigt af hvilke salgskanaler der benyttes.
Covid-19 nedlukningen har accelereret udviklingen af omnichannel, og i efterdønningerne af pandemien har det for mange af vores samarbejdspartnere, gjaldt om at få forbrugerne tilbage i de fysiske butikker.
Vi udvikler i stigende grad både showrooms og shop in shop løsninger til vores partnere, der ønsker en større sammensmeltning af den fysiske og digitale handel.
Et eksempel herpå er vort samarbejde med Hansgrohe, en af Danmarks førende producenter af kvalitetsprodukter til køkkenet og badeværelset.
Hansgrohe havde et ønske om at skabe en stærkere POS branding for virksomhedens luksuriøse AXOR designarmaturer og brusere.
Sammen fik vi skabt en displayløsning, som giver kunderne mulighed for at opleve og mærke produkterne i et nyt og spændende miljø. Et koncept der kan tilpasses og anvendes i forskellige moduler, alt afhængigt af butikkens type og størrelse.
Se hele casen her: https://sandergruppen.dk/2022/04/25/hansgrohe-axor