CULT

Vi har i CULT igennem et par år, forsøgt at etablere et område med permanent branding i nogle af grænsebutikkerne.

Vi har haft flere forskellige løsninger oppe at vende, men enten har vi, eller vores kunder ikke været tilfredse, eller også har det ikke hængt sammen økonomisk.

Vores samarbejde med Sander Gruppen er startet i det små, med enkelte test displays og lignende.

For nyligt fik de lov til, at byde ind med en løsning til vores grænsekunder. Efter et par forsøg, fandt vi frem til den rette løsning.

Vi ønskede at opnå en ensartethed på tværs af vores forskellige brands, men også en fleksibel løsning, hvor vi kan ændre budskabet ved eksempelvis en nylancering.

Sidstnævnte har vi i særdeleshed opnået ved opsætning af lysrammer, hvor vi kan skifte lærredet, og derved hurtigt danne et komplet nyt miljø.
Den sorte baggrundsfarve får produkterne til at stå frem, og samler samtidigt vores produkter.

Vi har desuden fået tre store lysende dåser oppe under loftet, der sikrer, at man med lethed kan finde frem til vores produkter.

Vores kunde var vilde med oplægget, og vi fik tildelt en ny og meget bedre placering i butikken. Vi har ikke kun opnået en bedre placering i kategorien, men har nu en dominerende placering i butikken, og det kan nu navigeres i butikken efter ”CULT-hjørnet”.

Efter etableringen af dette hjørne har vi modtaget flere henvendelser fra andre kunder, der også ønsker en skræddersyet løsning til deres butik, og vi har allerede etableret butik nummer to.

Reklamefilmen her, viser super godt det miljø der er blevet skabt.

Chris Frey Etefors - Trade Marketing Manager, CULT

Til oversigten

Vi har vi ikke kun opnået en bedre placering i kategorien, men har nu en dominerende placering i butikken. Vi er meget tilfredse med samarbejdet med Sander Gruppen!
Chris Frey Etefors - Trade Marketing Manager