Case
Space Jam – A new legacy havde dansk biografpremiere d. 15. juli 2021.
Salling Group havde indgået et samarbejde med Warner Bros. Entertainment, Inc., ophavsretsindehaverne af Looney Tunes figurerne.
En landsdækkende kampagne i børnehøjde, skulle i månederne op til biografpremieren sprede både kendskab og glæde. Alle interesserede havde mulighed for, at samle mærker ved kassen som udløste rabatter til brug ved køb af bamser og figurer.
Dertil kunne der købes samlealbum.
Kampagnen kørte i alle Bilka, Føtex og fætter BR butikker.
Salling Group og Sander Gruppen, har i flere henseender været samarbejdspartnere, hvorfor denne opgave også var indlysende at løfte i fællesskab.
En kombination af displays til præsentation af produkterne, POS materialer, skilte m.fl. skulle danne ramme om kampagnen.
380 displays lavet i pap, med udstanset topskilt, 4 løse hylder med hver en bæreevne på 10 kg, rumdelere og kroge i siderne med dertilhørende samlekort, blev fordelt rundt i hele landet.
Udstansede basketballs, A-skilte, og en 2 meter høj målevæg, var nogle af de materialer der blev lavet til kampagnen.
Væggen blev lavet som en gimmick til dem der ønskede billeder med figurerne, og via QR koden på væggen, kunne man dele sit billede og interagere i det digitale Space Jam univers.
For logistikkens skyld, blev alle displays og POS materialer sendt fladpakket, og naturligvis klar til at blive sat på en ½ palle i butikken, så det let kunne flyttes rundt og ikke blev beskadiget i bunden.
Formaterne af kampagnen på billederne, er fra Bilka.
Mangler du sparring på en kampagne, logistik eller produktion, så kontakt os allerede nu.
Kontakt
Samsøvej 18-22
8382 Hinnerup
tlf. 87648764
Copyright © 2017-2021 Sander Gruppen
Cookie- & privatlivspolitik
Salgs- og leveringsbetingelser